Shibari performance con piano - Ciclo 'Cuerpo i sexualidades'

Antolatu: Lab Cultural (, Ikusi zure gertaerak )

Este 24 de febrero a las 20h abrimos en LabCultural el ciclo 'Cuerpo y sexualidades' con una velada de lo más especial donde despertaremos todos los sentidos en un entorno muy especial.

Inauguramos la exposición 'Cossos' de la fotógrafa y modelo la Querida.

Disfrutaremos de una copa de cava acompañada de una degustación gastronómica inspirada en el cuerpo, los sentidos y la sexualidad a cargo de la chef Laura Lopez.

Disfrutaremos de una performance de shibari con Vik y Gala que llevarán al escenario una sesión de Shibari en vivo, compartiendo de cerca con el público su historia: un viaje lleno de intensidad, profundidad, intimidad, oscuridad y erotismo, acompañado con una improvisación en directo del pianista y compositor Juan J. Ochoa, que pondrá al servicio de esta performance su imaginario de piano preparado y música electrónica.

Posteriormente tendremos la oportunidad de poner en común la experiencia y charlar con los y las artistas.

Habrá barra abierta hasta las 23h.

Aforo limitado. No te quedes sin entrada.

________

 

Aquest 24 de febrer a les 20h obrim a LabCultural el cicle ‘Cos i sexualitats’ amb una vetllada d’allò més especial on despertarem tots els sentits en un entorn molt especial.

Inaugurem l’exposició ‘Alter Ego' de la fotógrafa i model la Querida.

Disfrutarem d’una copa de cava acompanyada d’una degustació gastronómica inspirada en el cos, els sentits i  la sexualitat a càrrec de la chef Laura Lopez. 

Gaudirem d’una performance de shibari amb el Vik i Gala que portaran a l'escenari una sessió de Shibari en viu, compartint d’aprop amb el públic la seva història: un viatge ple d'intensitat, profunditat, intimitat, foscor i erotisme, acompanyat amb una improvisació en directe del pianista i compositor Juan J. Ochoa, que posará al servei de aquesta performance el seu imaginari de piano preparat i música electrónica. 

Posteriorment tindrem l’oportunitat de posar en comú l’experiència i xerrar amb els i les artistes. 

Hi haurà barra oberta fins les 23h.

Aforament limitat! No et quedis sense entrada